Interim

Een interim communicatie-adviseur kan ook jouw bedrijf helpen. Want voor veel kleinere organisaties is het niet haalbaar om een communicatiemedewerker aan te nemen, laat staan om een eigen communicatie-afdeling op te zetten.

  • Omdat de kosten niet opwegen tegen de baten.
  • Omdat je niet doorlopend behoefte hebt aan ondersteuning.

Als jouw bedrijf wel een eigen communicatiemedewerker of afdeling heeft, krijg je soms te maken met ontwikkelingen waardoor er werk dreigt te blijven liggen. Bijvoorbeeld:

  • Bij de introductie van een nieuw product of de lancering van een intensief project.
  • Bij langdurige afwezigheid van een collega wegens zwangerschap of ziekte.

Interim communicatie-adviseur kan jou helpen

Voor jou telt in zo’n geval maar één ding: ‘Hoe krijg ik het geregeld?’ Dat kan door mij in te schakelen. Ik kan je (tijdelijk) ondersteunen bij je (marketing)communicatie-activiteiten. Dankzij mijn ruime kennis en ervaring kan ik me snel inleven in jouw bedrijf, zodat de communicatie van jouw organisatie bij mij in goede handen is!
Kijk in mijn portfolio voor een aantal voorbeelden van organisaties waar ik op interim-basis heb gewerkt. En misschien is een abonnement wel geschikt voor jou.

Wil je weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem gerust contact met me op.